Najčastejšie otázky

Produkty

Kde môžem vidieť nábytok naživo? 

Sústreďujeme sa najmä na internetový predaj, nemáme showroom ani kamennú predajňu. Snažíme sa, aby prezentácia produktov bola čo najpodrobnejšia, pri väčšine produktov sú k nahliadnutiu fotky od našich spokojných Zákazníkov (v dolnej časti karty produktu, pod popisom a recenziami výrobku), prostredníctvom ktorých môžete nahliadnuť do ich interiérov a uvidieť tak, ako daný nábytok vyzerá v skutočnosti a ako krásne sa prezentuje. K týmto fotografiám sa viete dostať aj po kliknutí na tlačidlo "Fotky od zákazníkov" ktoré je umiestnené pod názvom produktu (ak máme k danému produktu fotografie). Na uľahčenie Vášho rozhodovania Vám taktiež umožňujeme objednať si:

Je možné zmeniť rozmery nábytku? 

Radi Vám naprojektujeme kuchynskú linku na mieru - na základe Vašich požiadaviek. Pri niektorom čalúnenom nábytku je možnosť zmeny rozmerov, pokiaľ je to tam výrazne uvedené a vždy to podlieha konzultácií s daným producentom. Pri tvrdom nábytku nie je možná zmena rozmerov, pretože sa jedná o sériovú výrobu. Výnimkou je nábytok do predsiene Keri, kde máte možnosť výberu šírky / hĺbky niektorých modelov. 

Nábytok príde zmontovaný alebo v demonte? 

Čalúnený nábytok, ako sú rohové sedačky, pohovky, gauče či kreslá, doručujeme ako jednotlivé diely, napr. sedačka v tvare L bude väčšinou v dvoch častiach, sedačka v tvare U v troch častiach, pohovka v závislosti od typu v 1-2 častiach (vcelku, niekedy môžu byť boky ako samostatný balík) + nožičky / montážne príslušenstvo ako samostatný balík. Tvrdý nábytok, napr. skrinky, komody, stoly, doručujeme v demonte (rozdelené na balíky). Pri väčšine produktov uvádzame po rozkliknutí tlačidla ,Zobraziť viac parametrov, podrobné informácie o rozmeroch a váhe jednotlivých balíkov.

Sú v cene zahrnuté aj matrace?

Nie, vzhľadom na rôznorodé preferencie našich Klientov sa postele predávajú bez matracov. Odporúčame Vám oboznámiť sa s našou ponukou v kategórii Matrace aby ste si vybrali ideálny model pre seba. Niektoré produkty, ako napr. boxspring postele majú matrace zahrnuté v cene. Viac informácií nájdete na karte produktu po rozkliknutí tlačidiel ,Zobraziť viac, alebo ,Zobraziť viac parametrov,.

Ako určím stranu sedacej súpravy? 

Stranu rohovej sedačky určujeme tak, že stojíme čelom k nábytku. Ak sa kratšia časť / kratšie rameno (otoman, úl. priestor) nachádza na pravej strane / po pravej ruke, ide o pravostrannú rohovú sedačku. Teda keď si potom na túto sedačku sadnete, budete mať kratšiu časť / kratšie rameno (otoman, úl. priestor) na ľavej strane / po ľavej ruke. Univerzálnu rohovú sedačku je možné zmontovať ako ľavostrannú aj pravostrannú verziu podľa potreby Zákazníka pri prvej montáži. 

Je možné kúpiť jednotlivý produkt zo súpravy (napr. jeden nočný stolík), keď je výrobok na stránke uvedený ako súprava / sada / zostava? 

Niekedy áno, niekedy nie - závisí to od konkrétnej súpravy a výrobcu. Prejdite si na celú kolekciu, pokiaľ je k dispozícii (teda, ak sa nejedná len o jeden komplexný, samostatný produkt) a tam uvidíte všetky dostupné prvky - či už v rámci jednotlivých súprav alebo ako samostatné položky. Ak súprava pozostáva z viacerých prvkov kolekcie (teda, ak sa nejedná len o jeden komplexný, samostatný produkt), tak pod popisom výrobku nájdete tlačidlo ,Pozrite si, čo je súčasťou súpravy,. Po rozkliknutí uvidíte panel s jednotlivými prvkami súpravy, na ktoré môžete kliknutím prejsť a kúpiť si len daný produkt. 

Môžem si objednať pracovnú dosku v celku (napr. v dĺžke 222 cm)?

Na karte produktu každej prac. dosky môžete do poľa šírka zadať údaje v cm na 1 cm presne, to znamená, že ak potrebujete dosku napr. na 123 cm, zadajte takú číselnú hodnotu a systém Vám automaticky vypočíta cenu a my Vám dodáme vybranú dosku presne podľa zadaných parametrov. Prac. dosky sú ohranené z troch strán.

Náš kompletný sortiment kuchynských pracovných dosiek nájdete tu: Kuchynské pracovné dosky.

Aká je záručná doba na nábytok?

Na všetok náš nábytok poskytujeme 2-ročnú záruku.


Objednávky

Musím mať vytvorený účet, aby som mohol zadať objednávku? 

Nie, pre vytvorenie objednávky sa nevyžaduje založenie účtu. Na uskutočnenie nákupu stačí vyplniť objednávkový formulár. Ak si však vytvoríte účet, získate viacero výhod, ako je prehľad o stave objednávok, či história nákupov. 

Dostanem po vytvorení objednávky potvrdenie? 

Áno, po úspešnom zadaní objednávky vám automaticky zašleme potvrdzovací e-mail so všetkými detailmi a zhrnutím. Ak mail nemáte v hlavnej schránke, skontrolujte si, prosím, aj priečinok SPAM, prípadne REKLAMY. Ak sa správa nenachádza ani v týchto priečinkoch, kontaktujte nás prosím s cieľom overenia, či evidujeme Vašu objednávku. Správa s potvrdením objednávky je odosielaná automaticky z nášho systému. Ak ste e-mail neobdržali, možné sú nasledujúce príčiny: - e-mailová adresa bola zadaná nesprávne – v takom prípade prosíme o telefonický kontakt kvôli korekcii (oprave), - v prípade niektorej pošty správa prichádza do priečinka Ponuky, Reklamy (podpriečinok v prijatých správach), - správa mohla byť označená ako spam a nájdete ju v priečinku SPAM.

Ako mám vytvoriť objednávku? 

Postup pri zadávaní objednávky je nasledovný:
 
Vloženie produktov do košíka: Vyberte si požadované produkty a vložte ich do košíka. Prejdite do nákupného košíka, kde si zvolíte Vami preferovaný spôsob platby a dopravy. Následne vyplňte všetky požadované kontaktné údaje (fakturačná a doručovacia adresa). Kliknite na tlačidlo „Objednať" a objednávka je tým dokončená.
Po vytvorení objednávky Vám okamžite zašleme potvrdzujúci e-mail. Ak by Vám e-mail neprišiel do doručenej pošty, nezabudnite si skontrolovať priečinky SPAM alebo REKLAMY. Pokiaľ by ste potvrdzujúci e-mail neobdržali, prosíme, kontaktujte nás.

Ako dlho trvá dokončenie objednávky? 

Dodacie lehoty závisia od produktu a výrobcu. V prípade nábytku na objednávku je približný čas dodania uvedený na karte každého produktu, hneď pod cenou. Čas realizácie je tiež uvedený v potvrdení objednávky zaslanom na Váš e-mail. Nábytok, ktorý máme na sklade, odosielame v priebehu 7 až 14 dní. Po kliknutí na dodaciu lehotu získate bližšie informácie. Odosielame iba kompletné objednávky. Doručenie Vašej objednávky závisí od jednotlivých položiek vo Vašej objednávke pričom sa počíta najdlhšia dodacia konkrétneho produktu. O presnejšom termíne doručenia Vás budeme informovať pod naskladnení tovaru prostredníctvom e-mailu/telefonicky (1-3 dni pred dodaním). 

Objednal som si tovar, ale chcel by som si objednať ešte jednu položku. Je možné tieto objednávky skombinovať?

Áno, ak výrobok z vašej prvej objednávky ešte nebol doručený. V takom prípade vám náš konzultant vypočíta cenu za doručenie.

Môžem si vybrať inú poťahovú látku ako je na obrázku? 

Áno, v prípade čalúneného nábytku ponúkame možnosť výberu materiálu - všetky dostupné materiály nájdete v konfigurátore - treba klinkúť na tlačidlo ,Konfigurovať, prípadne, ak sa práve dívate na model s preddefinovanou farbou a látkou (napr. Rohová sedačka Tyrion L - žltý plyš Anafi 01) a chcete si zvoliť inú farbu a látku, kliknite prosím na tlačidlo Nakonfigurujte (nájdete ho pod dodacími podmienkami) a následne po presmerovaní na tlačidlo ,Konfigurovať,. V prípade otázok Vám radi pomôžeme s výberom vhodného materiálu do Vášho interiéru. --- Pokiaľ nie je názov látky uvedený v názve produktu, prípadne v parametroch či popise výrobku, nedokážeme žiaľ určiť poťahovú látku použitú na danom obrázku - je to len ilustračné prevedenie. Odporúčame využiť službu Vzorky látok zdarma, ktorá Vám pomôže pri výbere ideálnej látky. Posielame ústrižky látok v približnej veľkosti 15x10 cm.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Ak chcete zrušiť zadanú objednávku, napíšte nám prosím e-mail s takou žiadosťou na [email protected]. V prípade, že ste za predmetnú objednávku zaplatili zálohu / celú sumu, doplňte do mailu aj č. ú. v tvare IBAN, SWIFT kód, prípadne názov Vašej banky. Vašu žiadosť vybavíme hneď, ako to bude možné. Po zrušení objednávky dostanete potvrdzujúci e-mail.


Platby

Môžem zaplatiť zálohu namiesto celej sumy?

Áno, môžete zaplatiť zálohu (30 % z ceny) a zvyšok v hotovosti zaplatiť nášmu vodičovi pri doručení – bez ďalších nákladov.

Aké formy platby sú k dispozícii?

  • Dobierka – zaplatenie vodičovi na mieste (počíta sa príplatok vo výške 7€)
  • Platba bankovým prevodom – prevod na náš účet
  • Zaplatenie zálohy – bankový prevod na účet, zvyšok doplatíte v hotovosti vodičovi pri doručení (platba kartou nie je možná)

Pri platbe prevodom nám prosím pošlite pdf potvrdenie o vykonanej platbe - výrazne to urýchli objednávkový proces.

Doručenie

Aké sú náklady a podmienky dodania?

Dodanie nábytku realizujeme prostredníctvom vlastnej, bezpečnej dopravy. Náklady na doručenie závisia od hodnoty objednávky a sú nasledovné: do 99 € - 12 €,  od 100 € do 229 € - 16 €, od 230 € do 359 € - 28 €, od 360 € do 900 € - 38 €, od 901 € - 54 €. Niektoré produkty sú označené štítkom „Dovoz zdarma" a v ich prípade je doprava bezplatná. Produkty so štítkom „Doručenie 50%" sú doručované za polovičné náklady. Cena dopravy závisí od hodnoty objednávky. Presnú cenu uvidíte po vložení produktov do košíka, konkrétne v druhom kroku. Pri niektorých produktoch je doprava zadarmo alebo za polovičné náklady - takéto produkty sú označené príslušným štítkom. Kompletný cenník nájdete TU
 
Proces dodania: Po skompletizovaní objednávky naša logostika pripraví vhodnú trasu a keď ju daný vodič rozpíše, dostanete mailovú notifikáciu, kde bude uvedený konkrétny deň a približný čas dodania. Je to 4-hodinové časové okno a presnejší čas závisí od dopravnej situácie a predchádzajúcich Zákazníkov. Vodič Vám ešte približne hodinu pred príjazdom zavolá. Ľahké balíky Vám vodič prinesie k prvým uzamykateľným dverám, ťažšie odovzdá z nákladného priestoru auta - to platí v prípade, ak nemáte objednanú vynášku / pomoc pri výnose (náš vodič + osoba od Vás). Štandardne doručujeme v dňoch Po-So, od 7:00 do 22:00. Nie je možné dohodnúť si dodanie na konkrétny deň či hodinu.

Bude cena doručenia nižšia, ak si objednám viac kusov nábytku?

Cena za doručenie závisí od hodnoty objednávky. Všetky informácie nájdete na maili v zhrnutí Vašej objednávky a tiež v záložke Doručenie.

Môžem dostať telefón na vodiča?

Pri doručovaní nábytku našou dopravou neposkytujeme telefónne číslo na vodiča. Vodič Vám ešte približne hodinu pred príjazdom zavolá.

V prípade zaslania kuriérom vám poskytneme číslo prepravného listu na sledovanie zásielky.

Zahŕňa cena doručenia aj službu výnosu?

Služba výnosu je ďalšou možnosťou, ktorú si môžete objednať v nákupnom košíku pri zadávaní objednávky. Nie je zahrnutá v cene za doručenie. Službu vynášky alebo pomoci pri výnose si môžete vybrať počas zadávania objednávky v košíku.

Podmienkou je:

* úhrada zálohy: objednávka služby vnesenia alebo pomoci pri vnesení vyžaduje uhradenie zálohy vo výške minimálne 30 % z celkovej hodnoty objednávky.

* kontrola, či bude možné objednaný produkt vyniesť na určené miesto (napr. z hľadiska rozmerov, šírky dverí, schodiska a pod.).

Zahŕňa služba vynášky aj montáž nábytku?

Nie, služba vynesenia nezahŕňa montáž, neposkytujeme služby montáže nábytku. V rámci služby vynesenia Vám jednotlivé balíky s nábytkom prinesieme a necháme na Vami určenom mieste, bez montáže či spájania jednotlivých dielov.

Aký je rozdiel medzi službou výnosu a službou pomoc pri výnose?

Služba pomoc pri výnose je vykonávaná za asistencie nášho vodiča (vodič + Zákazník). Pomoc pri výnose nábytku je doplnená ďalšou osobou, ktorú si zákazník zabezpečí sám. Oproti tomu služba výnosu je komplexná služba, ktorú vykonáva náš dvojčlenný tím samostatne, bez vašej spoluúčasti - stačí nám otvoriť dvere a určiť miesto, kam máme nábytok vyniesť.

Doručujete tovar aj do zahraničia a aké sú náklady?

Áno, veľmi radi Vám dodáme naše produkty aj do zahraničia priamo k Vám domov, pričom využívame vlastnú dopravu alebo externú špedičnú spoločnosť. Náklady na doručenie podliehajú individuálnej cenovej ponuke. Pre získanie presnej cenovej ponuky nám prosím pošlite mail, ktorý bude obsahovať presnú dodaciu adresu (krajina, mesto, PSČ) a zoznam produktov, o ktoré máte záujem.

**Orientacné ceny medzinárodnej dopravy:**

* Malé produkty: ok. 50 - 100 EUR / libier (v závislosti od hmotnosti)

* Menší nábytok: ok. 100 - 200 EUR / libier * Sedacie súpravy: ok. 200 - 300 EUR / libier

* Väčší sortiment: ok. 300 - 500 EUR / libier

V prípade zasielania do Írska sú ceny vyššie približne o 50 EUR. Pri väčších objednávkach sa náklady určujú individuálne a konečná cena je vždy konzultovaná s predajcom. Viac informácií nájdete na stránke Doprava do zahraničia.

Na čo si dať pozor pri preberaní nábytku?

Po prijatí dôkladne skontrolujte, či má vybraný výrobok správne označenie (názov a farba produktu), parametre a či zodpovedá položkám z objednávky.


Reklamácie a vrátenie tovaru

Ako reklamovať nábytok?

Na podanie reklamácie je potrebné vyplniť Reklamačný formulár. Vo formulári prosím uveďte všetky požadované údaje, podrobne popíšte problém, uveďte označenia / symboly daných dielov (podľa montážneho návodu) a priložte fotografie reklamovaných dielov, ako aj štítkov z obalových materiálov (fotografia nesmie presiahnuť 2 MB - ak budú fotky väčšie, pošlite ich prosím na mail [email protected]). Po podaní reklamácie dostanete e-mail s potvrdením. Reklamačné oddelenie sa bude vecou bezodkladne zaoberať a po posúdení sa s Vami skontaktujeme.

Je možné zakúpený výrobok vrátiť?

Áno, je to možné. Všetky informácie o vrátení tovaru nájdete na našej webovej stránke v časti Reklamácie a vrátenie tovaru.


Ďalšie

Meníte čalúnenie starého nábytku?

Nábytok nerekonštruujeme. Náklady na čalúnenie a výmena komponentov sú vyššie ako pri kúpe nového nábytku.

Likvidujete aj starý nábytok?

Áno, ponúkame takúto službu. Cenová ponuka je individuálna a závisí od množstva, hmotnosti a typu nábytku určeného na likvidáciu. Cenovú ponuku Vám pripravíme na vyžiadanie. V prípade kúpy novej sedačky, kedy si zároveň prajete odviezť starú sedačku, sa služba vynášky počíta dvakrát - takúto požiadavku Vám po odsúhlasení cenovej ponuky z Vašej strany následne zapracujeme a budeme Vás informovať o dátume dovozu a odvozu. Kontaktujte nás prosím mailom.

Podliehajú ceny na webovej stránke dodatočným zľavám?

O cenách výrobkov sa nedá vyjednávať. Všetky aktuálne propagačné akcie sú uvedené v záložke Zľavové kódy.

/najcastejsie-otazky-s-19.html