Všeobecné obchodné podmienky internetového
obchodu spoločnosti NÁBYTOK-BOGART
I.
Úvodné ustanovenie
Internetový
obchod prevádzkuje fyzická osoba Monika Karolina Grata, so sídlom Švabinského 1700/4, 702 00, Ostrava - Moravská Ostrava, IČ 04295501, (ďalej len „Predávajúci").
Kontaktná adresa na Predávajúceho:
Monika Karolina Grata
Švabinského 1700/4, 702 00, Ostrava - Moravská Ostrava
Číslo účtu Predávajúceho:
č.účtu: 2000836544
kód FIO banky: 2010
IBAN - CZ3820100000002000836544
SWIFT/BIC kód – FIOBCZPPXXX
Kontakt:
e-mail:
podpora@nabytok-bogart.sk
tel .: +421 233 418 621
Pracovná doba
na telefónnej linke +421 233 418 621 je v pracovných dňoch Po-Pia v
čase 8:00 - 16:00 hod a v sobotu od 09:00 - 14:00 hod.
Tieto všeobecné obchodné podmienky
(ďalej len "VOP") bližšie stanovujú práva a povinnosti
predávajúceho a kupujúceho, ktorým je spotrebiteľ, tj. osoba,
ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy nekoná v rámci
svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti (ďalej len
"kupujúci" ). Všeobecné obchodné podmienky sú
neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi
predávajúcim a kupujúcim, pričom ak nie je v kúpnej zmluve či
inak medzi predávajúcim a kupujúcim stanovené, platia pre
vzájomné vzťahy zmluvných strán tieto všeobecné obchodné
podmienky. Kúpna zmluva je uzatváraná prostredníctvom on - line
obchodu prevádzkovaného predávajúcim. Internetový obchod
predávajúceho je prevádzkovaný na internetovej adresewww.nabytok-bogart.sk prostredníctvom webového rozhrania.
Kupujúci
je povinný sa zoznámiť s týmito všeobecnými obchodnými
podmienkami, pričom uzavretie kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje,
že sa so všeobecnými obchodnými podmienkami pred uzatvorením
kúpnej zmluvy zoznámil a s týmito VOP súhlasí. Kupujúci je osoba (fyzická (spotrebiteľ)
alebo právnická), ktorá uzatvorila s predávajúcim kúpnu zmluvu za účelom
dodania tovaru, ktorý si objednala na stránkach www.nabytok-bogart.sk.
Kupujúci musí v objednávke, resp. pri registrácii presne a pravdivo
uviesť adresu doručenia, prípadne iné kontaktné údaje.
Právne
vzťahy Predávajúceho s Kupujúcim výslovne neupravené týmito
VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Z. z.
Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a zákona č.
250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej
národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších
predpisov ako aj súvisiacimi predpismi.
II. Užívateľský
účet kupujúceho
1.
Zmluvu účastníci uzatvárajú diaľkovo, na základe registrácie
a objednávky tovaru kupujúceho vykonanej na webovej stránke
predávajúceho. Registráciou kupujúci vstupuje do svojho
užívateľského rozhrania, kde objednáva tovar. Prístup k jeho
účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom.
2. V
prípade, že to webové rozhranie umožňuje, je možné uzatvárať
kúpnu zmluvu a objednávať tovar aj bez registrácie priamo z
webového rozhrania.
3. Kupujúci je povinný pri registrácii a
objednávaní uvádzať správne a pravdivé osobné údaje a je
povinný bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o ich
prípadnej zmene.
4. Kupujúci súhlasí s použitím prostriedkov
komunikácie na diaľku. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití
týchto prostriedkov si hradí kupujúci sám.
III.
Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
Predávajúci
ponúka tovar (nábytok) na stránkach svojho internetového obchodu,
pričom tovar prezentuje jeho popisom vrátane možných modifikácií,
rozmerov a materiálov a prípadne ilustračnými fotografiami,
presnou cenou vrátane DPH (20%) a možnosťou výberu farebného
prevedenia, pričom jednotlivé farebné prevedenie sa môže mierne
líšiť od skutočnosti. Predávajúci dodá tovar kupujúcemu
kompletný, najneskôr do 30 dní od potvrdenia objednávky, pokiaľ
u jednotlivého tovaru nie je uvedená iná lehota na dodanie.
Zmluva
je uzatváraná prostredníctvom elektronického objednávkového
formulára umiestneného na webovom rozhraní predávajúceho.
Objednávaný tovar vkladá kupujúci do elektronického košíka.
Odoslaním objednávky prostredníctvom príslušnej bezplatnej aplikácie na
stránkach www.nabytok-bogart.sk zo strany kupujúceho bude objednávka
zaregistrovaná v systéme predávajúceho ako predbežná objednávka.
Predbežná objednávka nie je pre predávajúceho záväzná, slúži iba k
upresneniu požiadaviek kupujúceho a predstavuje tak ponuku na
uzatvorenie kúpnej zmluvy. Po odoslaní objednávky bude objednávka
spracovaná a na e-mail kupujúceho bude obratom doručené potvrdenie o
prijatí objednávky predávajúcim. Na uvedenú e-mailovú adresu budú
kupujúcemu v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom
jeho objednávky. Po obdržaní objednávky bude do dvoch pracovných dní s
kupujúcim zo strany predávajúceho nadviazaný telefonický, SMS, prípadne
e-mailový kontakt za účelom uzatvorenia kúpnej zmluvy, ku ktorému dôjde
potvrdením objednávky. Kúpnou zmluvou v zmysle týchto VOP sa rozumie
kúpna zmluva uzatvorená medzi predávajúcim a kupujúcim, na základe
ktorej sa predávajúci zaväzuje kupujúcemu dodať tovar v dohodnutom
množstve, kvalite a lehote, previesť na neho vlastnícke právo a kupujúci
sa zaväzuje prevziať tovar a zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu
cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie
tovaru.
Kupujúci si môže tovar objednať tiež:
a) na e-mailovej
adrese: podpora@nabytok-bogart.sk
b) telefonicky na telefónnom čísle +421 233 418 621.
V
objednávke je kupujúci povinný uviesť svoju kontaktnú e-mailovú
adresu. Do doby záväzného potvrdenia objednávky je kupujúci
oprávnený vstupné údaje uvedené v objednávke kontrolovať a
meniť. Údaje uvedené kupujúcim v objednávke sú na účely
zmluvného vzťahu účastníkov kúpnej zmluvy považované za
úplné, správne a záväzné.
Objednávkový formulár
obsahuje najmä tieto informácie:
◦ označenie predávajúceho,
vr. uvedenia kontaktných údajov
◦ označenie kupujúceho, vr.
uvedenia kontaktných údajov
◦ označenie tovaru a opis jeho
hlavných vlastností
◦ cena tovaru vr. dane z pridanej hodnoty
a všetkých ďalších poplatkov, príp. daní
◦ spôsob
platby
◦ spôsob dodania objednaného tovaru
Ako kupujúci
objednávku odošle, je mu umožnené kontrolovať, meniť a
opravovať údaje vložené do formulára.
Iba riadne vyplnená a
predávajúcemu doručená objednávka je záväzným právnym
konaním.
Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa
zoznámil s týmito VOP a že s nimi bezvýhradne
súhlasí.
Predávajúci kupujúcemu bezodkladne potvrdí
doručenie objednávky.
V závislosti na charaktere objednávky je
predávajúci oprávnený požiadať kupujúceho o dodatočné
potvrdenie objednávky.
Objednávka je uložená u predávajúceho
v elektronickej podobe. Predávajúci umožní spotrebiteľovi na
jeho žiadosť prístup k obsahu zmluvy.
Objednávka sa uzatvára
v slovenskom jazyku.
Ak je predávajúci schopný poskytnúť len
čiastočné plnenie objednávky kupujúceho, bezodkladne o tom
kupujúceho upovedomí a oznámi najbližší možný termín pre
plnenie zvyšku objednávky, príp. kupujúcemu ponúkne náhradné
riešenie. Ponuka náhradného riešenia je novou objednávkou a je
ohľadom tejto časti plnenia uzatvorená až potvrdením zo strany
kupujúceho. Kupujúci nie je povinný čiastočné plnenie svojej
objednávky prijať, je však povinný o tom predávajúceho
bezodkladne upovedomiť.
Vlastnícke právo k tovaru
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho až úplným zaplatením kúpnej ceny za tovar a jeho prevzatím. Prevzatím tovaru prechádza na kupujúceho nebezpečenstvo škody. Škoda na veci, ktorá vznikla po prechode nebezpečenstva škody na veci na kupujúceho, nemá vplyv na jeho povinnosť zaplatiť kúpnu cenu, iba ak by predávajúci škodu spôsobil porušením svojej povinnosti.
Kupujúci vyhlasuje, že je zoznámený so skutočnosťou, že obrazové informácie k ponúkaným produktom sú iba ilustratívneho charakteru. Odtiene farieb, tvar a zloženie nábytku sa nemusia plne zhodovať s obrázkami v internetovom obchode.
Právo predávajúceho zrušiť objednávkuDodacie lehoty tovaru sa líšia podľa druhu tovaru
a sú uvedené pri každom tovare osobitne. Dodacie lehoty platia za
podmienky obdržania všetkých podkladov stanovených v kúpnej
zmluve. Kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť v prípade,
že predávajúci nie je schopný ani v dodatočnej 30-dňovej lehote
odoslať objednaný tovar kupujúcemu, pokiaľ sa obe strany nedohodli na inom termíne. V prípade odstúpenia od
zmluvy je povinný predávajúci vrátiť bezodkladne zaplatenú
čiastku na účet oznámený kupujúcim, ak sa nedohodnú zmluvné
strany inak. Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho o
skutočnosti, že tovar bol vyexpedovaný, a to na emailovú adresu
či telefón uvedený kupujúcim v objednávke. Objednaný tovar je
dodaný včas, ak je tovar pripravený v mieste plnenia k odovzdaniu
najneskôr posledný deň dohodnutej, alebo dodatočnej lehoty. Ak si
kupujúci neprevezme objednaný tovar z dôvodu na jeho strane, znáša
kupujúci náklady na dopravu, alebo na opakované dodanie v plnej
výške. Ak kupujúci neodoberie tovar do 21 dní od momentu, kedy mu
bolo oznámená možnosť jeho odberu. Ak kupujúci neprevezme tovar ani v náhradnom termíne, ku ktorému bol
vyzvaný, má predávajúci právo od zmluvy odstúpiť. O tejto skutočnosti
kupujúceho upovedomí.
Osobný odber nie je možný. Daňový doklad (faktúra) a záručný list sú dodávané spolu s tovarom.
Dodanie tovaru sa uskutoční tak, že predávajúci umožní kupujúcemu nakladať s tovarom v mieste dodania. Predávajúci nezodpovedá za nakládku tovaru na dopravný prostriedok zabezpečený kupujúcim. Kupujúci znáša všetky náklady a riziká spojené s ďalšou prepravou tovaru. Kupujúci preberá nebezpečenstvo na tovare v okamihu, kedy mu predávajúci umožní nakladať s tovarom. Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu a podpísať dodací list, na ktorom potvrdí, že zásielku prevzal neporušenú, prípadne uvedie zistené závady. V prípade porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku prevziať. Na prípadnú neskoršiu reklamáciu ohľadom porušenia obalu zásielky nebude braný ohľad.
Dodávaný tovar sa môže dodávať pod iným názvom, než je uvedené v internetovom obchode (napr. z dôvodu zmeny či odlišnosti názvu u výrobcu či veľkoobchodného dodávateľa) s tým, že kvalita, popis, vlastnosti i vzhľad tovaru korešponduje s ponukou uvedenou v internetovom obchode, iba sa líši názov tovaru.
O termíne dodania bude predávajúci kupujúceho informovať 1-2 dni vopred na jeho telefón SMS správou/telefonicky a správou na jeho e-mailovú adresu.Tovar doručujeme v pracovných dňoch a v soboty
od 7.00 do 23.00 hod. Doprava zadarmo
pri objednávkach nad 720 € s DPH platí len pre objednávky so štandardným doručením. Viac nájdete tu: Doručovacie podmienky.
Opakované doručovanie
V prípade,
že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať
opakovane (3-krát a viac), alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke,
je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným
doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom
doručenia.
Názov tovaru
Dodávaný tovar sa
môže dodávať pod iným názvom, než je uvedené v internetovom
obchode (napr. z dôvodu zmeny názvu u výrobcu) s tým, že
kvalita, popis, vlastnosti i vzhľad tovaru korešponduje s ponukou
uvedenou v internetovom obchode, iba sa líši názov tovaru.
Kontrola stavu zásielky pri prevzatí tovaru s
dopravcom
Ihneď pri dodaní tovaru je kupujúci
povinný prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky podľa
priloženého prepravného listu, najmä počet balíkov a
poškodenie škatule. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie
zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou s tým, že
zásielka je napr. neúplná, alebo poškodená. Ak prevezme takto
poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu, je nevyhnutné
poškodenie popísať v dodacom liste a najneskôr do 14 pracovných
dní oznámiť túto skutočnosť predávajúcemu elektronicky na
e-mailovú adresu podpora@nabytok-bogart.sk, alebo telefonicky na telefónnom čísle +421 233 418 621. Pokiaľ
tak kupujúci neurobí, vystavuje sa nebezpečenstvu, že mu
neskoršia reklamácia nebude uznaná.
VII.Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, reklamácie)
Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho
obal ihneď po doručení v prítomnosti zástupcu predávajúceho. V prípade
zistenia existencie vady tovaru je zástupca predávajúceho povinný
umožniť kupujúcemu vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe vady tovaru,
ktorého správnosť potvrdí zástupca predávajúceho. Na základe takto
vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne kupujúci
odmietnuť prevziať dodaný tovar s vadou, alebo potvrdiť doručenie tovaru s
vadou a následne v zmysle reklamačných podmienok uplatniť reklamáciu
vád tovaru u predávajúceho. V prípade, ak kupujúci odmietne prevziať
dodaný tovar s vadou, všetky účelne vynaložené náklady na vrátenie
tovaru predávajúcemu znáša predávajúci. O takejto situácii nás prosím
okamžite informujte emailom na podpora@nabytok-bogart.sk, alebo na telefónnom
čísle +421233418621.
Nezabudnite si tiež skontrolovať počet balení a tento počet zapíšte
do prepravného listu, ktorý podpisujete pri preberaní zásielky. Toto je
nevyhnutné pre prípad, ak by nebola dodaná niektorá súčasť celku.
7.1. Ak ide o vadu tovaru, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo,
aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný
vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
7.2. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru,
alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu súčasti, ak tým
predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru
alebo závažnosť vady.
7.3. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný
tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
7.4. Ak ide o vadu tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni
tomu, aby sa tovaru mohol riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci
právo na výmenu tovaru alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie
isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak
však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo
pre väčší počet vád tovar riadne užívať.
7.5. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.
7.6. Predávajúci poučil kupujúceho o jeho právach, ktoré mu vyplývajú
z ust. § 622 Občianskeho zákonníka (bod 7.1. až 7.3. týchto obchodných a
reklamačných podmienok) a právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 623
Občianskeho zákonníka (bod 7.4. až 7.5. týchto obchodných a reklamačných
podmienok) tak, že umiestnil tieto obchodné a reklamačné podmienky na
príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho a kupujúci
mal možnosť si ich prečítať v čase pred odoslaním objednávky.
7.7. Predávajúci zodpovedá za vady tovaru v zmysle platných predpisov
SR a kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť u predávajúceho alebo u
určenej osoby. Informácie o určených osobách a servisných miestach pre
záručný a pozáručný servis sú uvedené na zadnej strane záručného listu
alebo ich poskytne predávajúci kupujúcemu na požiadanie telefonicky
alebo prostredníctvom e-mailu.
7.8. Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok
predávajúceho, teda čl. 7 týchto obchodných a reklamačných podmienok.
Kupujúci bol riadne oboznámený s reklamačným poriadkom a informovaný o
podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno
reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust. § 18
ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene
zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení
neskorších predpisov (ďalej len "Zákon") v čase pred uzavretím kúpnej
zmluvy tak, že umiestnil tieto obchodné a reklamačné podmienky na
príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho a kupujúci
mal možnosť si v čase pred odoslaním objednávky prečítať ich.
7.9. Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od
predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke
elektronického obchodu predávajúceho.
7.10. Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho zodpovednosť za
vadu tovaru týkajúcu sa len tovaru, ktorý vykazuje vady, za ktoré
zodpovedá výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a
bol zakúpený u predávajúceho.
7.11. Ak tovar vykazuje vady, kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v
prevádzkarni predávajúceho v súlade s ust. § 18 ods. 2 Zákona tak, že
doručí tovar do prevádzkarne predávajúceho a doručí predávajúcemu prejav
vôle kupujúceho uplatniť si svoje právo podľa bodov 7.1. až 7.5. týchto
obchodných a reklamačných podmienok (ďalej len "Oznámenie o uplatnení
reklamácie") vo forme vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie,
ktorý Vám pošleme na vyžiadanie na Vami uvedenú emailovú adresu. Predávajúci odporúča tovar pri jeho zasielaní na
reklamáciu poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Kupujúci
je povinný v Oznámení o uplatnení reklamácie pravdivo uviesť všetky
požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah vady tovaru;
kupujúci zároveň uvedie, ktoré zo svojich práv vyplývajúcich z ust. §
622 a 633 Občianskeho zákonníka uplatňuje. Kupujúci má právo uplatniť
reklamáciu aj u osoby oprávnenej výrobcom tovaru na vykonávanie
záručných opráv (ďalej len "určená osoba"). Zoznam určených osôb je
uvedený v záručnom liste alebo ho kupujúcemu zašle na jeho žiadosť
predávajúci.
7.12. Reklamačné konanie týkajúce sa tovaru, ktorý sa dá doručiť
predávajúcemu začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky
nasledujúce podmienky:
7.13. Ak je predmetom reklamácie tovar, ktorý sa nedá objektívne
doručiť predávajúcemu alebo ktorý je pevne zabudovaný, kupujúci je okrem
splnenia podmienok podľa bodov 7.12 písm. a) týchto reklamačných a
obchodných podmienok povinný poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť na
vykonanie obhliadky reklamovaného tovaru predávajúcim alebo treťou
osobou určenou predávajúcim. Reklamačné konanie týkajúce sa tovaru,
ktorý sa nedá objektívne doručiť predávajúcemu alebo ktorý je pevne
zabudovaný začína dňom, kedy bola vykonaná obhliadka tovaru podľa prvej
vety. Ak však predávajúci alebo ním určená tretia osoba napriek
poskytnutej potrebnej súčinnosti zo strany kupujúceho nezabezpečí
vykonanie obhliadky v primeranej lehote, najneskôr však do 10 dní od
doručenia Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu, reklamačné
konanie začína dňom doručenia Oznámenia o uplatnení reklamácie
predávajúcemu.
7.14. Predávajúci alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o
uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej predávajúcim,
napr. vo forme mailu alebo v písomnej podobe. Ak je reklamácia uplatnená
prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je
povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak
nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného
odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie;
potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má
možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
7.15. Kupujúci je oprávnený rozhodnúť sa, ktoré zo svojich práv v
zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje a zároveň
je povinný bezodkladne informáciu o svojom rozhodnutí doručiť
predávajúcemu. Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv v
zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje je
predávajúci alebo určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie
podľa ust. § 2 písm. m) Zákona ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní
od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa
vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní
odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia
reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v
odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie
reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia
reklamácie. Po márnom uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má
spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť, alebo má právo na výmenu tovaru za
nový tovar.
7.16. Záruka sa nevzťahuje na vady, na ktoré bol v čase uzatvárania
zmluvy upozornený, alebo o ktorých musel s prihliadnutím k okolnostiam
pri uzatváraní zmluvy vedieť.
7.17. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú
vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
7.18. Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru:
7.20. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená záručná doba iná.
7.21. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.
7.22. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady uvedené v Oznámení
o uplatnení reklamácie a v potvrdení o uplatnení reklamácie tovaru
podľa bodu 7.14. týchto obchodných a reklamačných podmienkach.
7.23. Oprávnenie kupujúceho na uplatnenie reklamácie vady tovaru je
po tom, ako využil svoje právo a požiadal predávajúceho o odstránenie
vady tovaru podľa bodu 7.1. týchto obchodných a reklamačných podmienok
skonzumované a bez ohľadu na výsledok reklamácie už opätovne nie je
oprávnený pre tú istú jedinečnú vadu (nie vadu rovnakého druhu)
uplatňovať reklamáciu opakovane.
7.24. Ustanovenia čl. 7 týchto obchodných a reklamačných podmienok
výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa
uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona.
7.25. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
VIII.
Odstúpenie od zmluvy
8.1. Ak predávajúci nemôže splniť svoje povinnosti vyplývajúce mu z
kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak
výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve
prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili
realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej
zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého
úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať
tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v
cene, ktorá je uvedená v objednávke, predávajúci je povinný o tejto
skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a zároveň je povinný ponúknuť
kupujúcemu náhradné plnenie alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od
kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). V prípade, ak kupujúci odstúpi od
kúpnej zmluvy z dôvodov uvedených v tomto bode týchto reklamačných a
obchodných podmienok, je predávajúci povinný vrátiť kupujúcemu už
zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 14 dní od
oznámenia o odstúpení od zmluvy prevodom na účet určený kupujúcim.
8.2. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania
dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane
spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len "Zákon o ochrane
spotrebiteľa pri predaji na diaľku") v lehote 14 dní od prevzatia
tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o
poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak
predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3
Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
8.3. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar
rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v
klasickom "kamennom" obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie
povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
8.4. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť v deň, keď kupujúci
alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti
objednaného tovaru.
8.5. Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je
kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
8.6. Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou
spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy,
alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči alebo pomocou formulára,
ktorý Vám pošleme na vyžiadanie. Lehota na odstúpenie od
zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo
odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa ust. § 7
ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
8.7. Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto
obchodných a reklamačných podmienok musí obsahovať informácie požadované
vo formulári odstúpenia od kúpnej zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1
týchto obchodných a reklamačných podmienok, najmä identifikáciu
kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru,
spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo účtu
a/alebo poštovú adresu kupujúceho.
8.8. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj
každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci
odstúpil. Od kupujúceho nie je možné požadovať žiadne náklady alebo iné
platby v súvislosti so zrušením doplnkovej zmluvy okrem úhrady nákladov a
platieb uvedených v ust. § 9 ods. 3, ust. § 10 ods. 3 a 5 Zákona o
ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku a ceny za službu, ak je
predmetom zmluvy poskytnutie služby a došlo k úplnému poskytnutiu
služby.
8.9. Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však v
lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy zaslať tovar späť
na adresu prevádzkovateľa (
CzechLogistic - Nábytok-Bogart.sk
ul. Budovateľská 1234 (123kurier DEPO)
038 53 Turany
), alebo na iné odberné miesto (po určení predávajúceho), alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne osobne, alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety tohto bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu reklamačných a obchodných
podmienok predávajúcemu uhradiť predávajúcemu náhrady najviac vo výške
rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia
od kúpnej zmluvy.
8.16. V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri
predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom
sú: - predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek
spotrebiteľa (výber konkrétnej poťahovej látky a pod.), tovaru vyrobeného na mieru, alebo tovaru určeného osobitne
pre jedného spotrebiteľa,
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné
vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého
ochranný obal bol po dodaní porušený,
- predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových
záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom
obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
- poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak
sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a
spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto
súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
- predaj tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí
tovaru od predávajúceho kupujúcemu zmontovaný, zložený alebo použitý
takým spôsobom, že jeho opätovné uvedenie do pôvodného stavu
predávajúcim nie je možné bez vynaloženia zvýšeného úsilia a zvýšených
nákladov.
8.17. Ustanovenia čl. 10 týchto obchodných a reklamačných podmienok
výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa
uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona.
IX. Cookies
"Cookies"
sú informácie, ktoré sú z internetovej stránky prevádzané na
hard disk počítača užívateľa. Cookies umožňujú internetovej
stránke zapamätať si dôležité informácie, ktoré užívateľovi
uľahčia jej ďalšie používanie. Ako väčšina internetových
stránok, aj stránky www.nabytok-bogart.sk používajú cookies. Na
základe anonymných dátových objektov prevádzkovateľ napríklad
sleduje celkový počet návštevníkov na týchto stránkach. Ak
nechce používateľ cookies používať alebo ak chce, aby
internetový prehliadač použitie cookies oznámil, musí vo svojom
internetovom prehliadači vybrať príslušnú voľbu. Ak zablokuje
užívateľ všetky cookies, nebude môcť naplno využiť niektoré
funkcie týchto stránok.
X. Ochrana osobných údajov
10.1. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou
osobou je povinný oznámiť predávajúcemu v objednávke svoje meno a
priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a
mailovú adresu.
10.2. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je
právnickou osobou je povinný oznámiť predávajúcemu v objednávke svoje
obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, číslo telefónu a mailovú
adresu.
10.3. Kupujúci si môže kedykoľvek skontrolovať a poskytnuté osobné
údaje po prihlásení sa na internetovej stránke elektronického obchodu v
časti "Sledovanie objednávky".
10.4. Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu, že zmysle ust. § 10 ods. 3
písm. b) zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len
„ZnOOÚ") predávajúci ako prevádzkovateľ bude v procese uzatvárania
kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako
dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude
vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a
spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej
zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.
10.5. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho
zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
10.6. Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s ust. § 6 ods. 2 písm. c)
ZnOOÚ osobné údaje bude získavať výlučne na účel uvedený v týchto
obchodných a reklamačných podmienkach.
10.7. Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s ust. § 6 ods. 2 písm. e)
ZnOOÚ nebude získavať osobné údaje na iné účely, ako sú uvedené týchto
obchodných a reklamačných podmienkach osobitne a zabezpečí, aby sa
osobné údaje spracúvali a využívali výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá
účelu, na ktorý boli zhromaždené a že ich nebude združovať s osobnými
údajmi, ktoré boli získané na iné účely.
10.8. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať
kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od
doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.
10.9. Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím
políčka pred odoslaním objednávky potvrdil, že predávajúci mu
dostatočným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oznámil:
10.10. Predávajúci vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s
dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje ZnOOÚ ani iným
všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.
Predávajúci vyhlasuje, že súhlas dotknutej osoby si nebude vynucovať a
ani podmieňovať hrozbou odmietnutia zmluvného vzťahu, služby, tovaru
alebo povinnosti ustanovenej predávajúcemu.
10.11. Kupujúci má právo na základe písomnej žiadosti od predávajúceho vyžadovať
- i) identifikačné údaje predávajúceho a zástupcu predávajúceho, ak bol vymenovaný,
- ii) identifikačné údaje sprostredkovateľa; to neplatí, ak
predávajúci pri získavaní osobných údajov nepostupuje podľa § 8 ZnOOÚ,
- i) poučenie o dobrovoľnosti alebo povinnosti poskytnúť požadované
osobné údaje; ak predávajúci získava osobné údaje kupujúceho na základe
súhlasu kupujúceho podľa § 11 ZnOOÚ, oznámi jej aj čas platnosti
súhlasu, a ak kupujúceho povinnosť poskytnúť osobné údaje vyplýva z
priamo vykonateľného právne záväzného aktu Európskej únie, medzinárodnej
zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná, alebo zákona,
predávajúci oznámi kupujúcemu právny základ, ktorý jej túto povinnosť
ukladá, a upovedomí ju o následkoch odmietnutia poskytnúť osobné údaje,
- ii) informácie o tretích stranách, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje poskytnuté,
- iii) okruh príjemcov, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje sprístupnené,
- iv) formu zverejnenia, ak majú byť osobné údaje zverejnené,
- v) tretie krajiny, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že sa do týchto krajín uskutoční prenos osobných údajov,
10.13. Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u
predávajúceho namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch
podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) ZnOOÚ vyslovením oprávnených
dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv
a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom
prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia
zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka kupujúceho je oprávnená,
predávajúci je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie kupujúci
namietal, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to
okolnosti dovolia.
10.14. Kupujúci na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec
neznesie odklad, ďalej má právo u predávajúceho kedykoľvek namietať a
nepodrobiť sa rozhodnutiu predávajúceho, ktoré by malo pre neho právne
účinky alebo významný dosah, ak sa také rozhodnutie vydá výlučne na
základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov.
Kupujúci má právo žiadať predávajúceho o preskúmanie vydaného
rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania,
pričom predávajúci je povinný žiadosti kupujúceho vyhovieť, a to tak, že
rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o
spôsobe preskúmania a výsledku zistenia predávajúci informuje
kupujúceho v lehote podľa ods. 9.17. týchto Obchodných podmienok.
Kupujúci nemá toto právo iba v prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon,
v ktorom sú upravené opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov
kupujúceho, alebo ak v rámci predzmluvných vzťahov alebo počas
existencie zmluvných vzťahov predávajúci vydal rozhodnutie, ktorým
vyhovel požiadavke kupujúceho, alebo ak predávajúci na základe zmluvy
prijal iné primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov
kupujúceho.
10.15. Ak kupujúci uplatní svoje právo písomne a z obsahu jeho
žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo, žiadosť sa považuje za
podanú podľa tohto zákona; žiadosť podanú elektronickou poštou alebo
faxom kupujúci doručí písomne najneskôr do troch dní odo dňa jej
odoslania.
10.16. Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene
spracúvajú, môže podať o tom oznámenie Úradu ma ochranu osobných údajov.
Ak kupujúci nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jeho
práva môže uplatniť zákonný zástupca.
10.17. Predávajúci je povinný písomne vybaviť žiadosť kupujúceho podľa
tohto čl. týchto obchodných a reklamačných podmienok, resp. vyhovieť
požiadavkám kupujúceho podľa ZnOOÚ a písomne ho informovať najneskoršie
do 30 dní od prijatia žiadosti alebo požiadavky.
10.18. Obmedzenie práv kupujúceho podľa § 28 ods. 2 ZnOOÚ predávajúci
bezodkladne písomne oznámi dotknutej osobe a Úradu ma ochranu osobných
údajov.
10.19. Predávajúci oznamuje týmto kupujúcemu, že v súlade s ust. § 15
ods. 1 písm. e) bod 3 a bod 4 ZnOOÚ pri spracúvaní osobných údajov
kupujúceho sa predpokladá, že osobné údaje kupujúceho budú poskytnuté a
sprístupnené nasledovným tretím stranám:
- Heureka Shopping s.r.o, IČO: 02387727
10.20. Informačné systémy elektronického obchodu predávajúceho sú
zaregistrované v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných
údajov.
„Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať."
10.21. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci môže nahrávať volania na čísla liniek telefonického centra služieb zákazníkom a iné volania iniciované medzi kupujúcim a predávajúcim, vyhotovovať a ukladať zvukové záznamy z týchto volaní a použiť takto získané záznamy na účely vyhodnocovania požiadaviek kupujúceho, rozsahu a kvality služieb poskytovaných kupujúcim, ako aj posudzovania a vybavovania sťažností a podnetov kupujúcich. Ak kupujúci nesúhlasí s vyhotovením zvukového záznamu, môže sa obrátiť na predávajúceho so svojou požiadavkou iným spôsobom, napríklad emailom alebo chatom.
V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením
reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na
Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom,
ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že
Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť
sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto
žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej
odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie
alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná
inšpekcia, Hurbanova 59, 911 01 Trenčín, resp. iná príslušná oprávnená
právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia
sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky
XII. Záverečné ustanovenia
Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Ak sa niektoré ustanovenie kúpnej zmluvy alebo VOP stane neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, ostatné ustanovenia týmto nedotknuté ostávajú v platnosti v plnom rozsahu. Predávajúci v takom prípade nahradí dotknuté ustanovenie takým platným, účinným a vykonateľným ustanovením, ktoré bude v čo najväčšej miere zodpovedať účelu a zmyslu napadnutého ustanovenia. Ak dôjde k rozporu medzi týmito VOP a ustanoveniami kúpnej zmluvy, majú prednosť ustanovenia kúpnej zmluvy. Právne vzťahy neupravené v týchto VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami právneho poriadku Slovenskej republiky, najmä Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka. Akékoľvek spory medzi zmluvnými stranami vznikajúce z kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou budú riešené, pokiaľ možno, najskôr zmierne. Pokiaľ nebude počas primeranej lehoty dosiahnuté zmierne riešenie, budú spory vyriešené pred príslušným všeobecným súdom Slovenskej republiky. Predávajúci je oprávnený jednostranne a bez súhlasu kupujúceho zmeniť VOP. Tieto VOP strácajú platnosť a účinnosť dňom nadobudnutia platnosti a účinnosti nových VOP. Zmenené VOP sa nevzťahujú na kúpne zmluvy uzatvorené v čase platnosti predchádzajúcich VOP.
Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas v zmysle ust. § 11 ods. 1 zákona 122/2013 Z.z., aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch. Kupujúci môže zasielanie kedykoľvek odvolať emailom s predmetom alebo textom vo forme "STOP" na emailovú adresu podpora@nabytok-bogart.sk.
Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že sa s týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami oboznámil, prečítal ich, porozumel ich obsahu a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných nákupných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných nákupných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.nabytok-bogart.sk.
Väčšina tovaru je zákazníkovi dodávaná v rozloženom stave (demonte) a je určená pre samostatnú montáž podľa priloženého návodu a nevyžaduje vysoko odbornú remeselnú skúsenosť, pokiaľ nie je pri produkte uvedené inak. Súčasťou balenia je montážny návod.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 25.05.2018 a plne nahradzujú predchádzajúce VOP.